فواید روانی بوتاکس

فواید روانی بوتاکس


با این حال، برای بهترین شانس برای گرفتن نتایج خوب، همه باید به خاطر داشته باشند که به یک متخصص پزشکی واجد شرایط، گواهی و اثبات شده اعتماد کنند. با این حال، به همان اندازه که ممکن است استفاده از درمان چین و چروک برای کمردرد عجیب باشد، بسیاری استدلال می‌کنند که این درمان بسیار موفقیت‌آمیز است و بعد از این عمل احساس بهتری دارند و مقدار زیادی تسکین پیدا می‌کنند. دیگر هرگز از groupon استفاده نخواهم کرد. اکنون آنها را به دادگاه دعاوی کوچک می آورم زیرا بازپرداخت من را صادر نکرده اند. آیا بوتاکس بر توانایی من برای بیان تاثیر می گذارد؟ پلیس Sugar Land به دنبال زنی است که با استفاده از اره سنگ زنی با باتری، درب ورودی Botox RN MD Spa، 13500 Southwest Freeway را بریده و محصولات ضد پیری را سرقت کرده است. اکنون، او یک اره با باتری دارد که از آن برای بریدن در درب استفاده می کند و گهگاه به اطراف نگاه می کند، احتمالاً برای اینکه ببیند آیا کسی تماشا می کند یا خیر. پس از بریدن در، او در حال برداشتن تکه های بزرگ در و شیشه به نظر می رسد.


پلیس شوگر لند تگزاس در حال تلاش برای شناسایی و دستگیری زنی است که در ویدیوی نظارتی دیده می شود که با استفاده از یک اره سنگ زنی با باتری برای بریدن درب ورودی کلینیک بوتاکس استفاده می کند. اما نشان داده شده است که بوتاکس برخی از مزایای مشابه را برای کسری از هزینه دارد. جراحی پلک علاوه بر بازیابی کیفیت جوانی چشم، مزایای عملکردی متعددی نیز دارد. یک قانون سرانگشتی خوب برای تامین هزینه های جراحی زیبایی این است که فقط هزینه های جراحی اصلی را تامین کنید. بوتاکس تولید شده توسط شرکت Allergan با نام های Botox و Botox Cosmetic به بازار عرضه می شود. بر خلاف Restylane، بوتاکس که یک سم بوتولینوم است، دارویی است که معمولاً با جلوگیری از رسیدن تکانه های عصبی بدن به عضلات زیرین عمل می کند. تزریق‌ها از رسیدن تکانه‌های عصبی به ماهیچه‌ها جلوگیری می‌کنند، بنابراین آنها شل می‌شوند و صاف‌تر به نظر می‌رسند. در واقع عضله تزریق شده فلج می شود. عوارض کمتر شامل درد، قرمزی و ضعف عضلانی است. بوتاکس اولین بار در دهه 1950 توسط جامعه پزشکی مورد استفاده قرار گرفت، زمانی که محققان دریافتند که تزریق مقادیر ناچیز سم به عضلات بیش فعال منجر به کاهش فعالیت عضلانی می شود.


محدودیت های بسیار کمی در مورد اینکه چه کسی کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس نیست وجود دارد. در میان بسیاری از مردم، که اغلب با بازسازی برنامه های تلویزیونی شاهد آن هستیم، روکش های چینی معمولاً برای روکش های سفید مرواریدی جلوی شما شناخته شده اند. سفید مرواریدی فوق العاده می تواند ویژگی لبخند شما با استفاده از ارتودنسی اینویزیلاین باشد. تزریق بوتاکس تضمین می‌کند که لثه‌های شما معمولاً متعادل می‌شوند و به دنبال ظرفیت کامل هستند، علاوه بر این که نوعی لبخند کسل‌کننده را به سادگی با خلاص شدن از شر هر نقطه اضافی با سفید مرواریدی روشن می‌کند. در طول زندگی روزمره شما، سفید مرواریدی شما به دلیل لکه‌هایی که از غذاها همراه با نوشیدنی‌ها به وجود می‌آیند، علاوه بر تغییرات ساختاری درونی، به وضوح تیره می‌شوند. معمولاً، بریس‌های مواد را می‌توان برای کمک به سفیدهای مرواریدی نسبت به مقدار پر انرژی روش درمان ارتودنسی چسباند. حتی برخی از مکمل های غذایی موثرتر از محصولات کلاژن و الاستین بدون نسخه هستند. آنها از مواد مختلف ساخته شده‌اند و به روش‌های متفاوتی کار می‌کنند، اما نتیجه نهایی هنوز یکسان است - چهره‌ای جوان‌تر و با طراوت.


عمل زیبایی فرگوسن فقط به صورت و پوست او محدود نشد. دوشس در مورد جوان کردن پاهای خود نیز صحبت کرد. پس از تزریق، دکتر فرگوسن به او پیشنهاد کرد که یک لیفت صورت غیرتهاجمی به نام لیفت با نخ انجام دهد. فرگوسن در مصاحبه ای با دیلی میل گفت که او روشی به نام لیفت صورت با لیزر نهایی انجام می دهد که یک روش غیرتهاجمی است که توسط دوستش دکتر گابریلا مرکیک انجام می شود. فرگوسن در حالی که به نقطه ای روی انگشت شست پا اشاره می کرد گفت. در حالی که واکنش های آلرژیک استثنا هستند و نه یک قاعده، به بیماران توصیه می شود در مورد علائم واکنش آلرژیک بپرسند و در صورت بروز علائم واکنش آلرژیک به پزشک خود اطلاع دهند. علاوه بر این، برخی از بیماران پس از تزریق این محصول متوجه می‌شوند که میگرن کمتری دارند. مواردی از بیماران مبتلا به دیسفاژی شدید و مشکلات تنفسی با دوزهای معمولی بوتاکس لوازم آرایشی وجود دارد. او گفت که برای انجام درمان با سلول های بنیادی بازسازی کننده به باهاما رفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد